GY.I.K.
Gyakran Feltett Kérdések
1. Mi történik, ha ajánlás (szponzornév beírása) nélkül szeretne regisztrálni?
A Goldlife9999 rendszerbe a regisztráció csak létező, aktív szponzornév megadása után lehetséges.
2. Milyen bankszámlaszámra kell a regisztrációs díjat utalni?
Bankszámlaszám: IBAN: SK51 1100 0000 0029 2286 6539 SWIFT kód: TATR SK BX
3. Mi történik, ha 6 napon belül nem érkezik be a regisztrációs díj?
Az admin figyelmezteti, hogy még 2 napja van az összeg átutalására.
Ha nem érkezik be határidőre az előleg, akkor a webiroda törlésre kerül.
4. Lehet újra csatlakozni, ha törölték a webirodát?
Igen, de egy új regisztrációval és ugyanazokkal a feltételekkel, mint előzőleg.
5. Mikor kapja meg a jutalékát, aki teljesített egy mátrixot?
A jutalék 15 napon belül átutalásra kerül.
6. Mikor kapja meg a tag a befektetési aranyat, ha teljesített egy mátrixot?
A befektetési arany 14 napon belül kiszállításra kerül a megadott postai címre.
7. A Goldlife9999 rendszere miért nem pilótajáték?
Azért, mert valós termék van mögötte. Ez a termék a 999,9 % tisztaságú befektetési arany.
8. Hol tudom nyomon követni a kiszállítás útvonalát?
A Magyar Posta Zrt. hivatalos weboldalán, az alábbi linken: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
9. Milyen formában követnek az általam ajánlott munkatársak az én újonnan nyitott mátrixomban?
A mátrixban fentről lefelé, s balról jobbra haladunk minden esetben.
10. Cégként is lehetséges a regisztráció a Goldlife9999 rendszerébe?
Nem.
11. Mit tegyek, ha érdekel a Goldlife9999 rendszere, de nem rendelkezem 350 euróval, hogy indulhassak?
A Goldlife9999 rendszerébe való belépés egyik alapfeltétele a 350 eurós regisztrációs díj befizetése. Ilyen jellegű akadályoktól elhatárolódunk.